Owv de langdurige COVID-19 maatregelen proberen we als club op alle mogelijke manieren zo goed mogelijk deze periode door te komen, we zijn dan ook superblij dat ook dit jaar XL Keukens en Chateaux Real Estate ons weer willen ondersteunen!  We zijn zeer blij met hun publicitaire steun!

Alle kinderen tot 18jaar en/of tem laatste middelbaar zijn welkom in onze club om te leren schaatsen of om zijn/haar schaatskunsten te verbeteren!

Schaatservaring is niet nodig!!  We werken met niveau-groepen, waardoor instappen op elk moment mogelijk is.  De monitrices evalueren alle kinderen en laten deze doorschuiven naar de hogere groep indien hij/zij hiervoor klaar is.

Starten kan vanaf 3jaar, wanneer het kind goed kan stappen met de schaatsen aan op de matten langs het ijs.

Onze club is het laatste jaar enorm gegroeid, hierdoor zijn we helaas genoodzaakt om met een wachtlijst te werken.  Dit is nodig om kwalitatieve lessen te kunnen blijven geven.  Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Graag ons contacteren voor meer info hieromtrent.

Uw kind mag 2x gratis komen schaatsen tijdens de groepslessen zodat hij/zij kan uitproberen of het leuk is. Nadien dient u het aansluitingsformulier  in te vullen en het lidgeld te betalen op het rekeningnummer:

BE55 7360 3824 5144 met vermelding "naam van clublid/leden".

De inschrijving is pas geactiveerd wanneer u het aansluitingsformulier heeft terug bezorgd aan het clubsecretariaat, bij mevr. Katrien Dirix.

De recreatieve leden dienen éénmalig een medisch attest te laten invullen door de huisarts, de competitieve leden jaarlijks.

Aansluitingsformulier HSK.pdf
Adobe Acrobat document 173.0 KB
Sportmedisch geschiktheidsattest.pdf
Adobe Acrobat document 71.7 KB

Er dient voor ieder kind lidgeld én 10-beurtenkaarten betaald te worden.

Elke les wordt er aangeduid welke kinderen aanwezig zijn en wordt er voor hen een beurt afgevinkt op hun 10-beurtenkaart.  Zodra deze vol is, dient er een nieuwe kaart aangekocht te worden, dit per overschrijving op bovenstaand rekeningnummer met vermelding "beurtenkaart, naam".

Op 2 januari 2024 beginnen we het nieuwe seizoen en dient de administratie  van de leden in orde te zijn voor de schaatsbond. (geen betaling is namelijk geen verzekering en dit is ontoelaatbaar)

Indien de betaling niet in orde is of je kan geen bewijs van betaling tonen, zijn we genoodzaakt de toegang tot het ijs te weigeren.

Hopelijk kunnen we op jullie inzet en begrip rekenen.

1°kind

2°kind

vanaf 3°

kind

Januari-december

€190 (incl. verzekering)

€175 (incl.verzekering)

€170 (incl. verzekering)

januari - mei

€143 (incl. verzekering)

€128 (incl. verzekering)

€123  (incl. verzekering)

september-december

€128 (incl. verzekering)

€120 (incl. verzekering)

€117 (incl.verzekering

De tarieven voor de 10-beurtenkaarten bedragen:

• zonder huur van schaatsen : €50,00
  • met huur van schaatsen : €70,00

Tijdens de schoolvakanties zullen er enkel op dinsdag clublessen plaatsvinden!

Secretariaat:

Katrien Dirix